Online Diary Secret Of Syazana

17 / 10 / 2015 . HARI YANG PALING TAK ONG ???

Bismillah yea hari nie cik anna kembali lagi nak tulis serba sikit
post entry . apakah tajuk untuk hari nie ya ermm macam sedih ja rasanya
ok la sini rapat rapat cik anna nak share sikit tentang hal yang baru ja belaku
dekat cik anna kejap tadi . nak di jadikan cerita la kan cik anna
hampir hampir nak kenalanggar dengan kereta uishh nasib laaa Allah
lindung kalau dak tak tau la jadi apa tadi time nak mai kerja ,
hari nie boleh di katakan hari yang paling tak berapa nak ong la
bak kata orang cina ong to kan tuah bagi depa so hari nie bukan
 hari tuah buat cik anna macam macam hal la jadi hari nie 
yaallah hanya allah saja la tahu betapa gelisah nya
cik anna time berlaku semua benda tu nak nagis pun rasa macam air mata
dah tak dapat nak turun lagi dah apa sebab terlalu takut dan risau
dalam dok ada masalah macam tu pun cik anna ada pula masalah dengan 
cik abang yang tersayang di mana cik anna ketegaq ubi dok
tak reti nak dengar apa yang dia cakap ja .
keja nak betah betah betah uishhh itu nampak macam biadapkan
so nak buat macam mana bergadoh la sat , sat tak sat juga la serupa gempa bumi
juga la HAHAHA adoi ok ok serius tak nak main main .
di sebabkan hal tu cik anna kena la mengalah kena la
berubah untuk elok kan balik hubungan nie yang dok kian
berjauh jauh dah nie sapa la yang nak jadi macam nie kan
semua orang dalam dunia nie nak yang terbaik dan bahagiakan mana la ada
 manusia yang kerja nak gado 24 jam ja betul dak rasanya orang gila pun tak
akan nak macam to haa betul dak apa yang cik anna cakap
so nak tak nak kena la berubah korban laa  bukan untuk orang lain pun
 untuk diri kita juga yang akan untung nya kita
bukan orang lain juga betul dakso di sebabkan bila kes mcm nie
dah jadi cik anna kena la berubah so nak tak nak cik anna kena la pergi belajar
pelahan pelahan untuk berubah jadi
macam mana yang cik abang cik anna nak kan .
rasa macam tercabar pun ada haa yea laa nak wat macam mana
sapa suruh degil sangat ketegaq sangat tak reti nak dengar cakap
tengok sekarang sapa susah cik anna juga yang susah haaa
PADAN MUKA KAU CIK ANNA 

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment