Online Diary Secret Of Syazana


Assalamualaikum semuanya tuan empunya blog dah
 makin hari makin rajin pulak dah nak update blog blog bagai nie dengan entry baru
ada ja cerita celoteh yang nak di kongsikan dengan para pembaca dalam
blog pribadi tuan empunya blog nie
so kali nie agak sedih sikit la nahh
entry kali nie nak cerita tentang sedih sedikit laa
nak kasi seimbang laa asyik nak happy jea kann
so nie kita kasi sedih sikit laa
nak di jadikan cerita dalam entry nie ialah bila
tuan empunya blog telah melakukan satu kesalahan yang
Tersangat lah besar dengan si diaa
yea laa sapa tak marah kan if orang yang kita sayang g contact with
other person yang dia tidak suka sama sekali
so tuan empunya blog telah melakukan satu perkara yang tidak
dapat di putarkan balik masa untuk kenal erti menyesal
tapi syukur alhamdulillah
si dia seorang yang penyabar dan seorang yang tidak
suka marah dan suka melakukan perkara yang melulu .
nak di jadikan cerita if semua orang akan tahu la kalau
kita da buat salah besar agak agak pasangan kita nak maafkan kita
kea mesti ada yang berdendam bagai kann
tapi alhamdulillah laaa si dia nie bukan macam tuh
tapi takut juga tuan empunya blog nie yea laa takut
dia pergi buat keputusan yang tidak masuk akal kann
sapa tak takut kehilangan orang yang kita sayang kann
so entry ini sememangnya khas buat si dia itu pun kalau dia baca laa

awak saya mintak maaf sememangnya saya bukan insan yang sempurna
bagi diri awak tapi saya cuba untuk menjadi yang sempurna dalam
life awak tu tapi mohon maaf laa sebab saya sememangnya seorang
wanita yang terlalu ego tak akan pernah menunjuk kasih sayang saya
pada awak sebab saya bukan jenis wanita yang pandai bermadah
mengungkapkan ayat ayat manis dan kata kata cinta tapi saya ada lah saya
saya hanya berani mempamerkan perkara ini di dalam blog saya sahaja
saya tahu awak pun tak tahu yang saya ada blog pribadi nie .
Terkadang awak akan marah jugak kenapa saya rajin melarikan diri
dan membusykan diri ini . sebetulnya saya rajin mengupdate blog
dan menulis kisah kisah kita awak . saya memang malu nak menunjukan pada orang
krana saya takut hubungan kita tidak dapat sampai ke penhujungnya
so blog ini lah menjadi jawapan apa yang awak ingin tahu selama ini yea .
sebetuinya sejujurnya saya memang seorang wanita yang tersangat lah
susah di fahami di dekati dan di pelajari akan sikap saya yang
tidak tahu menahu yg sering mengikut angin di dalam diri ini
tapi alhamdulillah kerana awak sentiasa sabar dengan
sikap saya dan dugaan yang melanda saya ucapkan ribuan terima kasih
walaupun saya x dapat nak membalas nya macam mana awak memberi
tapi ini sudah cukup memadai bagi diri saya untuk meluahkan dan berkongsi
dengan orang di seluruh dunia nie awak .kalau awak nak tahu awaklah
seorang lelaki yang bertuah kerana saya
bukan mudah untuk meletakan dan menceritakan tntang seseorang itu
jika ia tidak benar benar bermakna dalam hidup saya ini awak .
saya mintak maaf atas apa yang telah saya lakukan pada awak
saya akan cuba berikan yang sebaiknya untuk awak kembali percaya pada saya
saya juga berjanji pada awak saya tidak akan mengulangi lagi apa yang
pernah saya lakukan dekat awak . awak saya amat bersyukur dengan kurniaan
ALLAH S.W.T
yang telah menemukan awak dengan saya selama kita bekenalan ini
krana awak banyak mengajar saya pelbagai erti kehidupan yang sebenarnya awak
terima kasih lagi sekali awak . saya harap sangat awak akan terbaca blog saya ini .
saya tak nak menunjuk atau mengharap tapi saya mendoakan agar awak akan

 terbaca juga entry entry yang pernah saya tulis tentang awak nie . 
jujur saya mengatakan awak lah satu satunya manusia hamba ALLAH yang 
bermakna dalam diri saya selain dari family dan sanak saudara saya . 
saya harap awak tidak akan membuatkan keputusan yang terburu buru 
jika awak benar benar tidak memerlukan saya lagi . 

ohkkkk sudahhh dok sedih apa tak tau laa kann tuan empunya blog nie
sampai dok tulis ayat nak kasi orang nagis macam tengok kucing mati jea
hahahahahahaha ok lawak sikit laa x lawak banyak
so itu lah luahan yang nak sangat tuan empunya blog nie share kan dekat semua
kawan kawan yang di kenali
kawan kawan doakan lah supaya satu hari nanti si dia akan
membaca entry entry nie .
sebab tuan empunya blog tak suka nak menunjuk dan mengharapakan
apa apa pada dia tapi jika dia tidak sempat membaca tak apa
one day dia akan baca juga apabila tuan empunya blog share kan link
blog nie . so setakat toh jea laa
nie dah kalah karangan budak SPM PMR dah haaa
so terima kasih pada yang membaca
ASSALAMUALIKUM 

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment